Garantie:
Wij doen altijd ons uiterste best om je bestelde product met zorg te maken en te verzenden. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachtenprocedure:
Helaas kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. We raden je dan altijd aan om je probleem of klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@noaendje.nl. We gaan er vanuit dat we er dan samen uitkomen.
Dan is het voor jou als consument in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht via het platform van de Europese Unie kenbaar te maken.